دنياي رقابتي امروز استفاده بهينه از آخرين فناوري هايي را مي طلبد که مي توانند در ارائه خدمات و توليد محصولات و به طور کلي هر گونه فعاليت سازماني اثر بگذارند، و طراحي اپليکيشن خدماتي ماحصل اين دستاورد هستند.



  • تقويت برند خدمات: امروزه بازاريابي از طريق شبکه هاي اينترنتي و مجازي حرف اول را در ارائه خدمات و محصولات مي زند، به طوري که برندينگ کاملا به امکانات ارتباطاتي روز گره خورده است. مشتريان و کاربران نيز اشتياق بيشتري در پيگيري و استفاده از خدمات از مجاري اينترنتي دارند. گام اول در بازاريابي اينترنتي را وبسايت ها و وبلاگ ها گذاشتند، پس از آن شبکه هاي مجازي رونق پيدا کردند و امروزه در کنار اين امکانات، اپليکشن هاي خدماتي نيز ايفاي نقش مي کنند. تقويت برند، ترويج خدمات و جلب نظر کاربران براي استفاده از خدمات سازمان از جمله اهدافي است که از طريق اپليکيشن هاي خدماتي پيگيري مي شوند.

  • برقراري سازمان ارتباطي با مشتريان: برقراري ارتباط مستمر با مشتريان و تبديل سازمان و مشتريان به يک جامعه از جمله اهدافي است که هر سازماني به دنبال آن است و اپليکيشن خدماتي در اين زمينه بسيار ياري رسان است. خدمات سريع، ايجاد بانک اطلاعاتي مشتريان، برقراري سيستم هاي دريافت بازخورد، ارسال نوتيفيکيشن و اطلاع رساني مستمر به مشتريان در خصوص خدمات و محصولات و قابليت هاي جديد و از اين دست امکانات، در واقع يک جامعه تجاري مي سازد که در آن ضمن يک فرايند مشارکتي، مشتريان و سازمان در ارتباط تنگاتنگ قرار مي گيرند.

  • استفاده از فناوري هاي روز جهت تجارت: امروزه فناوري هاي ارتباطاتي به صنعت، تجارت و خدمات گره خورده است و همه سازمان ها مي کوشند با بهره گيري از امکانات ارتباطاتي روز، فرايندهايشان را ارتقا دهند. اهميت امر از اين رو افزون مي شود که پي به مزاياي و کاربردهاي جهان ارتباطاتي مجازي امروز براي سازمان ها ببريم که اپليکيشن خدماتي يکي از آن هاست. پس يکي از اهداف استفاده از اپليکيشن خدماتي بهره گيري بهينه از امکانات روز جهاني براي ارتقاي خدمات است.

  • تسهيل خدمات به مشتري: مشتريان ترجيح مي دهند خدمات مورد نظر خود را در کمترين زمان، با کمترين هزينه و بدون تقبل دردسرهاي ناشي از مراجعات حضوري دريافت کنند. اپليکيشن هاي خدماتي مقصد خوبي براي رسيدن به اين هدف هستند و با توجه به فراگير شدن اين امکانات سازماني که از اين امکانات بهره نگيرد، روند افولي پيدا خواهد کرد.

هدف از طراحي اپليکيشن خدماتي چيست؟

خدمات ,سازمان ,مشتريان ,امکانات ,استفاده ,ارتباطاتي ,اپليکيشن خدماتي ,بهره گيري ,جمله اهدافي ,امکانات ارتباطاتي ,ارائه خدمات
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ